فارس نتورک

معرفی فیلم های برتر جهان

فارس نتورک

معرفی فیلم های برتر جهان

در این وبلاگ فیلم هایی به شما معرفی خواهیم کرد که حتما سرگزشت زندگی شما را متحول خواهد کرد .

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

حتما با خودتون فکر کردید که در بین این همه فیلم های جور واجور که داره از همه جا منتشر میشه کدومش به درد من میخوره ؟

آیا هیچ تاثیری در زندگی من داره ؟

آیا ارزش داره فیلم هایی که دیدم رو به کسی معرفی کنم ؟

به نظر من با توجه به سیستم فیلم های الان میشه راحت حدث زد که آخرش به کجا می رسه و چی میشه

 

برای مثال ،

دو نفر عاشق هم میشن و با کلی تلاش و سختی آخر فیلم با هم ازدواج می کنن .

 

یا یه قهرمان و میارن که میاد انتقام خون خانوادشو میگیره و یا اینکه یه شخصی میاد تا دنیارو نجات بده و آخرشم همه چیز به خوبی و خوشی تموم میشه و ... خودتون بهتر میدونید.

 

الان ما در دوره ای از زمان هستیم که مردم از تنوع طلبی بالایی برخوردار شدن و به دلیل تعدد فیلم هر کدومش یک بار میبینن و میرن سراغ بعدی .

 

اما بعضی از فیلم ها هستن که دینشون برای یکبار کافی نیست و باید حداقل 10 بار ببینی .

 

برای مثال من 5 فیلم تاثیر گزار و بهتون معرفی میکنم

 

جنگجوی درون

 

جنگجوی درون باعث شد که من اعتیاد و رها کنم و فکر خودکشی رو از سرم بیرون راندم  و به سمت ورزش رو آوردم و الان یکی از قهرمانان ورزش های ترکیبی هستم .( نظر یکی از اشخاصی که این فیلم را دیده است )

 

این فیلم بر اساس داستانی واقعی سرگذشت زندگی  دن میلمن قهرمان افسانه ای ژیمناستیک المپیک است که باعث تحول در زندگی خیلی از افراد شده است .

 

مردی به اسم سیندرلا

 

مرد سیندرلا سرگذشت بوکسوری بازنشسته است که بعد از بازنشستگی و بی پولی به سراغ کار های سخت می رود .

ولی دوباره به رینگ باز گشته و تا قهرمانی سنگین وزن جهان جلو میرود و در سن بالای 40 سال قهرمان می شود .

 

Pelé: تولد افسانه

 

 

پله یکی از اسطوره های فوتبال جهان است که برای اولین سبک گینگا در فوتبال جهان را به نمایش میگذارد .

 

پله: تولد افسانه یک فیلم بیوگرافی آمریکایی درباره زندگی زودهنگام فوتبالیست برزیلی پله است.

 

این فیلم توسط جف Zimbalist و مایکل Zimbalist نوشته شده است.

 

  شبکه های اجتماعی

 

شبکه های اجتماعی : داستان زندگی جوان ترین ثروتمند دنیا مارک زاکربرگ است و داستان شکل گیری ابر غول شبکه های اجتماعی یعنی فیسبوک را به نمایش می دهد .

 

سر وقت

 

زمانت و به چی می فروشی ؟

آیا بزرگترین سرمایه زندگیت زمان تو نیست ؟

فرق انسان های موفق و ناموفق فقط در نحوه استفاده از زمانه .

با دیدن فیلم سر وقت یاد میگیری که از زمانت چطور استفاده کنی .

 

خوب حالا اگر این 5 فیلم  رو دیدی می تونی به دوستات معرفی کنی و آنها رو هم در مسیر خوشبختی و موفقیت قرار بدی .

لطفا نظرتون رو بعد از دیدن این فیلم ها برای ما کامنت کنید تا دیگران هم بهره ببرند.

 

منبع : فارس شو 

  • ۹۷/۰۶/۲۱
  • حسین اشراقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی