فارس نتورک

معرفی فیلم های برتر جهان

فارس نتورک

معرفی فیلم های برتر جهان

در این وبلاگ فیلم هایی به شما معرفی خواهیم کرد که حتما سرگزشت زندگی شما را متحول خواهد کرد .

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

فیلم «سریع و خشمگین: هابز و شاو»

هنگامی که من از اسپین آف سریع و خشمگین که حاوی دوبله جانسون هابز و شاعر جیسون استاتهام است شنیدم ، فکر کردم جالب خواهد بود اما در همین مرحله آن را کنار گذاشتم. با دیدن تریلر در نقش ادریس البا ، کمی بیشتر علاقه مند شدم. من پمپاژ نشده ام ، اما تریلر قول داده است یک اکستراژانزا پر از اکشن پر از تمام اختلافات و تعقیب های ماشین. بعد از تماشای فیلم ، چقدر سرگرم کننده شگفت زده شدم.

 

 

 

ادریس البا ، شرور اساساً The Winter Soldier (هرچند که او خود را سوپرمن سیاه نامیده می شود) است و هم به عنوان حضور در صفحه نمایش و هم تهدیدی برای The Rock و Statham's Hobbs و Shaw بسیار شگفت آور است. راک و استاتهام عالی بودند و توانستند آنچه را که انجام می دادند به بهترین نحو انجام دهند: زندگی ساکن را در حالی که با یک چهره مستقیم محاصره می شود از بین بکشید.

 

 

همچنین کمک می کند که آنها در واقع بازیگرانی با استعداد باشند و برخی صحنه های عاطفی را باورپذیر جلوه دهند. تعقیب و گریز اتومبیل تماشایی است و به همان اندازه هیجان انگیز است به عنوان حق رای دادن سریع و خشمگین و حتی رقیب سری The Bourne. رقص پردازی اکشن همه بازیگران را قادر می سازد نقاط قوت خود را در آغوش بگیرند.

 

 

Dwayne Johnson در حالی که Statham از مشت و ضربات سریعش استفاده می کند ، واقعاً از عضلات خود استفاده می کند. البا ، که خودش در کیک بوکسینگ آموزش دیده است ، به سختی می تواند الاغ های راک و جیسون استاتهام را لگد بزند.

 

طرح زیادی وجود ندارد اما اینکه شاو نجات خواهرش را تحریک می کند ، انگیزه شخصیت را فراهم می کند اما خوشبختانه ، فیلم کمتر به درام خانوادگی و بیشتر در مورد هر دو مورد توجه می کند. صحنه نبرد ساموآ از تریلر حماسی است و پایان آن مرا کاملاً راضی می کند.

 

این امر به شما کمک می کند تا موفقیت های خوب و صحنه های اعتباری وجود داشته باشد که باعث می شود هاب و شاو بیشتر بخواهید ، اما همچنان از آنچه به دست آورده اید احساس رضایت می کنید. و این بسیار خوب است که این فیلم به عنوان یک فیلم اکشن خوب است. این عمل خالص تستوسترون است که در بهترین حالت ممکن است!

 

 

 

اگر انتظار فهرست شیندلر را دارید ، در جای اشتباه قرار دارید

 

این فیلم واقعاً انتظار مخاطب را زنده می کند. لال ، مسخره ، سرگرم کننده و دیوانه است. به همین دلیل مخاطب به دلیل ارزش سرگرمی این نوع فیلم را تماشا می کند. فیلم این بار واقعاً مخاطبان زیادی را ارائه می دهد. شما همواره داوین جانسون و جیسون استاتهام مانند زن و شوهر ، سکانس اکشن مسخره ، و مضمون قدرتمند خانوادگی را مورد اعتراف قرار داده اید که فکر می کنم برای برخی از مخاطبان بسیار قابل اعتماد است. این فیلم همچنین از نظر برخی بازیگر محبوب ظاهر غافلگیرانه ای دارد که فکر می کنم مردم بیشتر هیجان زده می شوند. به طور کلی ، فیلم اکشن گنگ گنگ بسیار لذت بخش است که قطعاً انتظار ما را جلب می کند

 

فقط آنچه را می توان انتظار داشت : 

دیشب پسرانم را به یک نمایش پیش نمایش Hobbs & Shaw منتقل کردم و دقیقاً همان چیزی است که انتظار دارید. بسیاری از اقدامات ، دعوا ، تعقیب و فشار بیش از حد تستوسترون است. و هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد. مطمئناً ، اگر شروع به پریدن آب کنید ، نقصان در استمرار و همه وجود دارد ، اما این نوع فیلم نیست که نیاز به چرت زدن داشته باشد. اوقات خوبی داشتیم ، پسرانم پیش نمایش نیمه شب اولشان را دوست داشتند. برای من ، این همه چیز مهم است.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی