فارس نتورک

معرفی فیلم های برتر جهان

فارس نتورک

معرفی فیلم های برتر جهان

در این وبلاگ فیلم هایی به شما معرفی خواهیم کرد که حتما سرگزشت زندگی شما را متحول خواهد کرد .

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

هیچ جنبه ای از بازاریابی مهم تر از یک وب سایت با کیفیت، درب ورودی سازمان شما نیست. یک وب‌سایت «خوب» به اندازه‌ای خوب نیست که بتواند از بین برود و کاربران را به مشتریان متعهد و سفیران برند تبدیل کند. چیزی که واقعا به آن نیاز دارید یک وب سایت عالی است.

هزاران قالب و تم از پیش ساخته، ایجاد یک وب‌سایت را آسان می‌کنند—اگر تنها چیزی که می‌خواهید یک وب‌سایت ساده و بی‌نظیر است که به اندازه‌ای حرفه‌ای به نظر برسد که  شروعی اساسی به کسب‌وکار بدهد. اما برای متمایز شدن در چشم انداز رقابتی امروز، به یک وب سایت به همان اندازه که هستید نیاز دارید.

بنابراین، چه چیزی یک وب سایت عالی را می سازد؟

سایت شما نشان دهنده شرکت، محصولات، خدمات شما و در نهایت برند شما است. بنابراین مهم است که از نظر بصری جذاب، صیقلی و حرفه ای باشید. اجازه دهید فضای سفید، طرح‌بندی‌های نامرتب با عکس‌ها و گرافیک‌های باکیفیت به نظر برسد و اجازه دهید پیام شما از طریق آن بدرخشد. (نمونه ها را ببینید.)

به همان اندازه مهم است که سایت باید به سرعت، درست و همانطور که انتظار می رود کار کند. مطابق با استانداردهای وب بسازید، به دقت تصحیح کنید و به طور منظم برای مشکلات سرعت یا عملکرد آزمایش کنید. هر صفحه باید همیشه سریع و کاربردی باشد، زیرا هر یک از آنها می تواند اولین یا تنها برداشت یک مشتری بالقوه باشد. مناطق شکسته، کند یا بد ساخته شده، بازدیدکنندگان شما را ناامید می کند و آنها را تشویق به ترک می کند.

2. استفاده آسان

بازدیدکنندگان سایت همیشه عجله دارند. آنها را مجبور نکنید برای اطلاعات کار کنند. تجربه کاربری (UX) نقش کلیدی در کمک به بازدیدکنندگان برای استفاده، درک و ماندن در وب سایت شما دارد. ناوبری واضح و منطقی با سلسله مراتب واضح ایجاد کنید. از طرح‌بندی‌های ثابت و نشانه‌های بصری برای عملکرد در سراسر سایت استفاده کنید.

سایت شما باید هم «جستجوگران» را راضی کند – که به دنبال چیزی خاص هستند و هم «مرورگرها» – که فقط به دنبال آن هستند. به کاربران کمک کنید تا وظایف خود را با جستجوی در محل به سرعت انجام دهند و با پیشنهاد محتوای مرتبط و به حداقل رساندن بن بست ها آنها را درگیر نگه دارید.

3. بهینه شده برای موبایل

امروز هیچ بهانه ای وجود ندارد، سایت شما باید عالی به نظر برسد و در هر پلتفرمی به خوبی کار کند. رشد دستگاه های موبایل و تبلت کند نمی شود و شما فقط نمی دانید بازدید کننده بعدی شما از چه چیزی استفاده خواهد کرد. بهینه سازی برای موبایل هم تجربه بازدیدکنندگان و هم  رتبه بندی SEO شما را بهبود می بخشد .

4. تازه، محتوای با کیفیت

مختصر، جالب و جدید باشید. از زبانی استفاده کنید که برای مخاطب شما منطقی باشد - از اصطلاحات تخصصی، صحبت های شرکتی و کلمات اختصاری خودداری کنید. "چرا" خود را توضیح دهید. بازدیدکنندگان دارای دامنه توجه کوتاه هستند: املای صحیح، دقیق بودن، مرتبط بودن و به روز رسانی منظم. (چند نکته در اینجا .) وبلاگ ها و به روز رسانی های رسانه های اجتماعی راه های عالی برای افزودن محتوای تازه هستند، که بازدیدکنندگان را برمی گرداند و به استراتژی SEO کمک می کند. بله، تازه نگه داشتن چیزها نیاز به کمی سرمایه گذاری دارد. نه، شما بدون آن نمی توانید.

5. مخاطب و مکان به راحتی در دسترس است

مخاطبان شما را تعقیب نمی کنند. تعامل را آسان کنید، چندین نقطه تماس را ارائه دهید: تلفن، ایمیل، رسانه های اجتماعی و شاید یک فرم تماس با استفاده آسان. نقشه گوگل یک امتیاز است. مهمتر از همه، اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات به راحتی در یک صفحه تماس با سهولت یافتن - اگر نه همه صفحات سایت شما - در دسترس است.

6. فراخوان‌های اقدام را پاک کنید

اگر سایت شما از بازدیدکنندگان چیزی نپرسد، مطمئناً هیچ کاری انجام نخواهند داد. هدف سایت شما چیست؟ آیا این هدف برای بازدیدکنندگان روشن است؟ حتی سایت‌های اطلاعاتی از بازدیدکنندگان می‌خواهند مقالاتی را بخوانند و به اشتراک بگذارند، شرکت را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنند، جعبه‌های ابزار را دانلود کنند، به لیست‌های پستی بپیوندند یا درباره سازمان اطلاعات بیشتری کسب کنند. در هر صفحه یک سوال بگنجانید.

7. برای جستجو و وب اجتماعی بهینه شده است

ساختن یک وب سایت زیبا که استفاده از آن آسان باشد کافی نیست. نیاز به کسب ترافیک دارد. در غیر این صورت، این همه تلاش در طراحی، UX و توسعه محتوا بیهوده خواهد بود. صدها قانون و دستورالعمل برای بهینه سازی موثر موتورهای جستجو وجود دارد، بنابراین در اینجا چند مورد برای شروع وجود دارد:

  • از عناوین صفحه و متا تگ ها در هر صفحه و از تگ های alt در هر تصویر استفاده کنید.
  • محتوای سایت خود را بهینه سازی کنید تا با کلماتی که افراد واقعی جستجو می کنند، هماهنگ شود.
  • از کلمات کلیدی به درستی در محتوا و لینک ها استفاده کنید.
  • از برگه‌های سبک آبشاری برای چیدمان استفاده کنید و کد HTML خود را بدون به هم ریختگی نگه دارید.

اشتراک گذاری محتوای شما را تا حد امکان برای بازدیدکنندگان آسان کنید. اجتماعی می تواند حجم زیادی از ترافیک را هدایت کند و بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر مثبت بگذارد. لینک های اشتراک گذاری واضح را فراموش نکنید (حتی اگر به ندرت در واقعیت استفاده می شوند).

 

 

 

 

 

 

  • ۰۱/۰۳/۱۲
  • حسین اشراقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی