فارس نتورک

معرفی فیلم های برتر جهان

فارس نتورک

معرفی فیلم های برتر جهان

در این وبلاگ فیلم هایی به شما معرفی خواهیم کرد که حتما سرگزشت زندگی شما را متحول خواهد کرد .

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فیلم سینمایی نازلی با بازی لیلا اوتادی :

نازلی داستان فیلم در مورد دختری به نام نازلی می باشد که به خانه ی پدریش در روستای شان باز می گردد. در این بین یاد و خاطرات و هوای عشق دیرینه اش دوباره زنده می شود و اتفاقاتی رخ می دهد که …

فیلم نازلی

 

توضیحات تکمیلی فیلم نازلی :

نازلی ، فیلمی ایرانی عاشقانه درام محصول سال ۱۳۹۷ به کارگردانی محمود معظمی می باشد.

در این فیلم بازیگرانی همچون لیلا اوتادی، امید زندگانی، مهران رجبی، قاسم زارع و رحیم نوروزی ایفای نقش کرده اند. این فیلم تولید سال ۱۳۹۵ می باشد که در سال ۱۳۹۷ به نمایش درآمد.

از مهم‌ترین آثار محمود معظمی می‌توان به کارگردانی سریال شیوع، سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و سریال فاخته اشاره کرد.

هم اکنون میتوانید این فیلم زیبا را بصورت قانونی از سایت فارس شو خریداری و دانلود نمایید.

 

فیلم سینمایی آذر با هنرنمایی نیکی کریمی :

آذر ، داستان فیلم در مورد زنی به نام آذر ( نیکی کریمی ) می باشد که همسرش در یک درگیری خانوادگی یکی از اعضای خانواده اش را به قتل می رساند. پس از این دعوا همسرش به زندان می رود و زن دچار مشکلات بسیار زیادی برای سرپا پا نگه داشتن زندگیش می شود و در محل کارش شب و روز تلاش می کند، تا اینکه همسرش از وی می خواهد برای جلوگیری از قصاص مساله را ناموسی جلوه دهد که …

تصویر مرتبط
پوستر فیلم آذر 

توضیحات تکمیلی فیلم آذر :

آذر فیلمی درام اجتماعی به کارگردانی محمدرضا حمزه ای می باشد.

این فیلم اولین ساخته بلند این کارگردان می باشد. تهیه کننده این فیلم نیکی کریمی می باشد که با آهنگسازی کارن همایونفر اثری زیبا را خلق کرده اند.

در این فیلم بازیگرانی همچون نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ، هومن سیدی ایفای نقش کرده اند. این فیلم حواشی بسیار زیادی برای نیکی کریمی به همراه داشته است.

وی در یکی از سکانسهای فیلم حرکات نمایشی با موتور را انجام می دهد. بهناز شفیعی بدلکار این سکانس میگوید نیکی کریمی دستمزد او را پرداخت نکرده است و بدون هیچ توجیهی من را در صفحه اینستاگرامش بلاک کرده.

از دیگر حواشی این فیلم گفته محمدرضا آذرنگ بوده. وی می گوید نیکی کریمی در تمام پوستر ها و تیزرهای فیلم از عکس خودش استفاده کرده است، انگار نه انگار نقش اصلی فیلم بر عهده من بوده است.

هم اکنون میتوانید این فیلم زیبا را بصورت قانونی از سایت فارس شو خریداری و دانلود نمایید.

 

منبع : فارس شو 

  • حسین اشراقی